איך לבחור בית אבות סיעודי

לאורך השנים עוברים על נפשנו וגופנו תהליכים ואירועים שונים המשפיעים ובאים לידי ביטוי במיוחד בגיל הזהב. רבים מהקשישים חווים ירידה בתפקוד השכלי והקוגניטיבי המתבטאת בקושי ואי יכולת לבצע פעולות יומיומיות בסיסיות. מצב זה מחייב מתן סיוע ועזרה לקשיש מבחינת צרכיו הבסיסיים הכוללים: השגחה צמודה, ליווי וטיפול רפואי, מתן תרופות ועידוד ההתנהלות העצמאית ככל הניתן בעזרת מגוון פעילויות מותאמות. קשיש המצוי במצב סיעודי נדרש לקבל טיפול הולם ומתאים למצבו המיוחד. במקרים רבים, אין די בתמיכה והסיעו של בני המשפחה ויש צורך לקבל סיוע מקצועי לתמיכה רפואית ונפשית.

בית אבות סיעודי עם סביבה תומכת בתנאים נאותים

בית אבות סיעודי  או בית חולים סיעודי נועד לספק לקשיש טיפול נאות בסביבה תומכת שמאפשר לקשיש לתפקד באופן טוב יותר וכל זאת בסיוע והשגחה צמודים המבטיחים שמירה על בריאותו ומתן כל השירותים שיאפשרו לו לשמור על איכות חיים ראויה. בחירת בית אבות סיעודי חייבת להביא בחשבון את מצבו הבריאותי, הפיזי והנפשי של הקשיש וזאת לאחר ביצוע אבחון מקצועי. האבחון נועד להבין את מידת התלות של המטופל ולהתאים עבורו את דרכי הטיפול ותנאי השהייה שיספקו לו הגנה מרבית. בעת בחירת בית אבות סיעודי חשוב לוודא כי בית האבות פועל תחת רישיון משרד הבריאות המעיד על הידע והמומחיות בטיפול בקשישים סיעודיים. חשוב לבחור מוסד המאפשר ביקור לבני המשפחה, שכן החברה של אנשים קרובים הינה בעלת חשיבות רבה הן לקשיש והן לבני המשפחה.

תחזוקה, השגחה ואבטחה

בחירה נכונה של בית אבות סיעודי תכלול התייחסות להיבט של תחזוקה נאותה וסביבת מגורים נעימה. יש להקפיד כי בית האבות יהיה אסתטי, נקי ובעל רמת היגיינה גבוהה. נוסף על כך, חשוב לוודא כי ישנה אבטחה והשגחה צמודה סביב השעון וכי קיים כפתור מצוקה לצד מיטת הקשיש המאפשר הזעקת שירותי רפואה דחופה בעת חירום או מצוקה.

איך לבחור בית אבות סיעודי
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן