בית הורים לגיל הזהב

הזקנה הינה שלב בלתי נמנע במהלך החיים. ההורים שלנו מתבגרים, מזדקנים, וכבר לא יכולים להתנהל באופן עצמאי כמו בעבר וזקוקים ליותר ויותר עזרה. גם אם נבוא אליהם כל יום ונסייע להם הם צריכים להמשיך לחיות את החיים שלהם ואנחנו צריכים לחיות את החיים שלנו. וזה הזמן שצריך להתחיל לחשוב על פתרון אחר, על בית הורים לגיל הזהב.

הפתרון להורים- בית הורים לגיל הזהב:

אין ספק שאנחנו אוהבים את ההורים שלנו ודואגים להם ורוצים להחזיר להם על כל השנים שהם דאגו לנו וגידלו אותנו אבל יש לנו גם את החיים שלנו ואת הילדים שלנו ואנחנו לא תמיד יכולים להתפנות עבורם. אבל אם אנחנו לא יכולים להיות שם עבורם אנחנו צריכים לדאוג להם לבית הורים לגיל הזהב- מקום שיהיה הבית החדש שלהם עם התנאים הכי טובים עבורם.

זה לא תמיד קל להורים מבוגרים לעזוב את הבית שלהם או לקבל את העובדה שהם צריכים לעבור לבית הורים לגיל הזהב ולאבד חלק מהעצמאות שלהם, עם זאת יש המון יתרונות במעבר לבית הורים לגיל הזהב או בית אבות במונח המוכר יותר ואת אלה הם צריכים להביא בחשבון בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

טיפול קבוע- בבית הורים לגיל הזהב יש רופאים ואחיות ששומרים על הדיירים באופן קבוע. במידה ואחד הדיירים לא מרגיש טוב או זקוק לטיפול רפואי הוא יכול לקבל אותו בכל אחת משעות היממה ולכן אין חשש שמישהו ייפול, יפגע או יחלה ולא יקבל את הטיפול המהיר והיעיל ביותר עבורו.

זמן ופנאי- בבית הורים לגיל הזהב הדיירים יכולים לשמור על החיים הפרטיים שלהם ולהמשיך להתנהל לפי לוח הזמנים הפרטי שלהם וגם ליהנות מחיי חברה מגוונים. יש חוגים, פעילויות, מפגשים וגם הזדמנות להכיר אנשים חדשים ולרכוש חברים טובים בגילם עם אותם תחומי עניין ולהרגיש בבית.

רמה ואיכות- בית הורים לגיל הזהב הוא השילוב של בית פרטי ומלון. אמנם מדובר בדירה קטנה יותר מהבית שבו הם גרו עד כה אבל זה החדר שלהם. הוא מכיל את כל הריהוט שלהם, את האביזרים שלהם והוא הופך להיות הבית שלהם. מצד שני- הוא חדר בתוך בית הורים שהוא בעצם כמו מלון, עם שמירה ומשרד קבלה, שירותי חניה, ניקיון, חדר אוכל ועוד הרבה שירותים חשובים שלהם זקוקים ואותם אפשר לקבל במקום.

אבל היתרון המשמעותי והעיקרי של מעבר של ההורים לבית הורים לגיל הזהב הוא שהם מפסיקים להרגיש מעמסה על הילדים שלהם או על אחרים, הם מפסיקים להרגיש שהם לא יעילים וסגורים בבית שלהם עם מטפל או לעיתים אפילו ללא מטפל עד הסוף, אלא עוברים את גיל הזהב בבית משותף עם עוד דיירים בגילם ובמצבם וממשיכים ליהנות מהחיים שלהם כמו שהם.

בית הורים לגיל הזהב
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן