בית חולים גריאטרי

עם גיל הזהב מגיעות לעיתים בעיות בריאותיות הדורשות טיפול מיוחד וצמוד ואשפוז בבית החולים. בתי חולים גריאטריים מתמחים בטיפול בבעיות של גיל הזהב ומציעות אשפוז באיכות חיים גבוהה תוך כדי שמירה וטיפול של המטופל והארכת חייו בצורה יעילה ומקצועית.

בחירה לא קלה – בחירת בית חולים גריאטרי

זה אף פעם לא קל לחשוב על ההורים שלנו מזדקנים או לחוות אותם חולים ומבוגרים שזקוקים לטיפול. לא תמיד אנחנו יכולים להעניק להם את הטיפול שהם זקוקים לו ולא תמיד בית אבות רגיל או מטפל צמוד בבית יכולים לסייע. במקרים כאלה צריך למצוא עבורו בית חולים גריאטרי המותאם לצרכיו. ישנם כמה בתי חולים גריאטריים וגם מחלקות שונות בתוך בית החולים עצמו ויש לדעת מראש את מצב המטופל- רמת העצמאות שלו, אם הוא לוקה בנפשו ומצב הזיכרון או חוסר הזיכרון שלו.

כל מחלקה בבית החולים הגריאטרי מטפלת במחלה או בתופעה אחרת שמזוהה עם הגיל המבוגר של המטופלים. אלו יכולים להיות מטופלים החולים במחלת הסרטן, לוקחם בבעיות לב, מחלקות המטפלות במחלות עור וגם מחלקה פסיכיאטרית.

בבית החולים הגריאטרי צוות מסור ומקצועי של אחים אחיות רופאים ורופאות אשר יודעים כיצד להתמודד עם אוכלוסייה זו והמחלות השונות שבגינן הם מגיעים לבית החולים. אותם אנשי צוות עברו בדיקות קפדניות והערכות גם של משרד הבריאות וגם של משרד הרווחה לפני שהתקבלו לעבוד בבית החולים וזאת על מנת שהמטופלים המאושפזים בבית החולים יקבלו את הטיפול הטוב והמסור ביותר שיש.

בתי החולים מציעים מגוון רב של טיפולים המותאמים לחולים סיעודיים ולחולים הלוקים בנפשם והם ממומנים על ידי קופת החולים אליה משתייך אותו  מטופל כמעט תשלום מלא לכן חשוב לבדוק גם את הנתון הזה לפני שבוחרים בית חולים גריאטרי.

בית החולים הגריאטרי מציע את התנאים הבסיסיים שמציע בית אבות רגיל מבחינת מגורים, פעילויות פנאי, שמירה וכדומה אך מעבר לכך יש מחלקות שונות המותאמות למטופלים ששוהים בו טיפולים נוספים ושמירה קפדנית על כל אחד מהחולים.

במידה וההורים שלכם הגיעו לגיל מבוגר ואף חולים במחלה ממושכת או לוקים בנפשם עקב הגיל אליו הגיעו ואינם יכולים להסתדר עצמאית ולא מסוגלים להסתדר בבית אבות רגיל או עם מטפל פרטי בביתם, חשוב למצוא עבורם בית חולים גריאטרי הקרוב אליכם שתוכלו לסמוך על הצוות ולאשפז שם את ההורים שלכם להמשך טיפול.

כמו כל מצב וכמו כל בית אבות או בית חולים- האחריות היא על בני המשפחה ולכן אל תאשפזו את ההורים שלכם ותשכחו אותם ותשאירו אותם לטיפול הצוות. בקרו אותם גם אם אינם מודעים לסביבה, וודאו שהם מקבלים את הטיפול הטוב ביותר ותדאגו להם כמו שהם דאגו לכם.

בית חולים גריאטרי
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן