בית חולים סיעודי בחדרה – הבחירה הנכונה עבור יקירכם

כולנו מעוניינים לספק להורינו המבוגרים איכות חיים בעת הגיעם לגיל זקנה. בית אבות מספק מענה ופתרון לרבים מהקשישים החיים בישראל, אולם עבור חלקם פתרון זה אינו מספק וזאת בשל צרכים מיוחדים הנובעים ממצב סיעודי. קשישים במצב סיעודי זקוקים לטיפול, השגחה ויחס מיוחדים הנובעים ומתחייבים ממצבם המיוחד. הטיפול הדרוש במצב סיעודי כולל השגחה צמודה של אנשי מקצוע ומגוון אמצעי סיוע לשם שמירה על תפקודם של הקשישים ולדאגה לכל צרכיהם, החל מהפשוטים ביותר דוגמת אכילה, התלבשות ומקלחת ועד למורכבים יותר בהם טיפול תרופתי מתאים ומגוון טיפולים והליכים רפואיים הנדרשים לשמירה על בריאותם ותפקודם.

שמירה על איכות חיים בליווי אנשי מקצוע

משכנות זהב הינו בית חולים סיעודי בחדרה , מרכז גריאטרי סיעודי הממוקם בלב שכונה ירוקה בעיר. בית החולים הינו בעל ניסיון רב של עשרות שנים בטיפול ותמיכה בחולים סיעודיים ובני משפחותיהם. בית החולים הסיעודי נמצא בקרבת תחנת הרכבת ותחבורה ציבורית וכן בסמיכות לצירי התחבורה המרכזיים ובכך מאפשר גישה נוחה. בית חולים סיעודי בחרה פועל ברישיון משרד הבריאות ונמצא תחת פיקוחו. התנאים במקום הינם נאותים ואיכותיים והוא כולל כמה מחלקות נוחות ומרווחות לטיפול בקשישים. צוות בית החולים כולל אנשי מקצוע, רופאים ומטפלים מוסמכים הדואגים לפעולות היומיומיות של המטופלים בהן: רחיצה, הלבשה, אכילה ועוד וכל זאת בהשגחה מתמדת בהתאם למצב האישי של כל מטופל.

משכנות זהב בית חולים סיעודי בחדרה הכולל השגחה, שירותים וטיפול רפואי בהתאמה אישית לכל דייר

בית חולים סיעודי בחדרה כולל חדרים מאובזרים ומרווחים המצוידים במערכת חימום וקירור, ארון אישי, מקלחת ושירותים וכן בלחצן מצוקה לשעת חירום. סביבת בית החולים כוללת שטחים ציבוריים מטופחים בהם חצר, חדר אוכל, פינות ישיבה, לובי, מכון פיזיותרפיה, חרי פעילויות ועוד. בית חולים סיעודי בחדרה הינו המקום הראוי ביותר עבור יקירכם, בו תבטיחו להם ולעצמכם שמירה על בריאותם ובטיחותם בעזרת מגוון רחב של שירותי רפואה הכוללים: מעקב רפואי ובדיקות תקופתיות, מתן תרופות, ריפוי בעיסוק ועוד. בית החולים מספק שירותי הסעדה בהתאמה אישית הכוללים תפריט מתאים ושירותי רווחה הניתנים על ידי עובדת סוציאלית המצויה בקשר צמוד כל העת עם הקשישים ובני משפחותיהם.

מעבר לבית אבות סיעודי
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן