כמה עולה בית אבות סיעודי

אם יש לכם קרוב משפחה שהוא סיעודי ונזקק לטיפול ושהייה ממושכת בבית חולים שמותאם עבורו במצבו, סביר להניח שהתחלתם כבר לחפש עבורו בית אבות סיעודי. וסביר להניח שכבר התחלתם לעשות סקר של מקומות והשוואת מחירים.

בית אבות סיעודי מחיר- על מה בעצם משלמים?

נתחיל בכך שברגע שאותו קרוב משפחה הפך לסיעודי הוא לא יכול לתפקד לבד. מצבו הפיסי ומצבו הנפשי מחייבים אותו להיות בטיפול והשגחה צמודים ואתם לא יכולים לעשות זאת בעצמכם אבל צריכים למצוא עבורו מסגרת מתאימה. כמובן שהמחיר חשוב במיוחד אבל הוא לא הפרמטר היחיד שכן חשוב לשים את אותו קרוב משפחה במקום טוב, איכותי, שיטפלו בו כמו שצריך ויגנו עליו ותוכלו להיות שקטים עם העובדה שהוא שם גם כשאתם לא איתו.

אבל בכל זאת, גם אם אחד ההורים שלכם הפך לסיעודי ואתם מחפשים עבורו מסגרת- חשוב שתדעו שיש כמה אפשרויות של מקומות בהם הם יכולים להתגורר גם כאשר הם זקוקים לעזרה השגחה וסיוע בכל שעות היממה, ויש כמה וכמה סוגים של בית אבות סיעודי וחשוב לבדוק המלצות וללכת לביקור ורק אז לברר לגבי אותו בית אבות סיעודי מחיר שאותו משלמים על השהייה.

המחיר שמשלמים הוא כמו המחיר על בית אבות רגיל, רק עם תוספת של אחות טיפולית והשגחה צמודה וטיפולים רפואיים שיש בהם צורך כאשר אותו אדם הוא סיעודי לגמרי- לעומת השהייה בבית אבות רגיל בו האנשים אמנם מבוגרים אבל יכולים לתפקד בכוחות עצמם ברוב המקרים. בחלק מהמקרים אנשים שהגיעו למצב של תשישות או מצב סיעודי לא יכולים להרשות לעצמם לממן עבור עצמם או שבני משפחתם לא יכולים לממן להם שהייה בבית אבות סיעודי ולכן חשוב לדעת שיש אפשרויות כמו פנייה למשרד הבריאות וקבל אישור מהם להשתתפות חלקית בשהייה בבית אבות סיעודי, כמו כן ביטוח לאומי מסייע בחלק מהמקרים. כאשר מתחילים לברר על 'בית אבות סיעודי מחיר' כדאי גם לדעת מה הם הנכסים, החסכונות, וכל הכספים שיש ביד אותו אדם שעבורו מבררים על האשפוז בכדי למצוא אפשרות מימון לשהייה.

קריטריונים לבחירת בית אבות סיעודי:

המחיר כאמור חשוב מאוד אבל הוא לא הפרמטר הכי חשוב ולא היחיד בטח ובטח אם מצליחים לקבל מימון, אפילו חלקי. בקשו המלצות מאנשים אשר הוריהם מתגוררים באותו בית אבות, הגיעו לביקור ועשו סיור במקום, דברו עם אנשי הצוות, השוו למקומות אחרים וזכרו שאתם משאירים במקום את היקרים לכם מכל ולכן חשוב שתבחרו עבורם את המקום הטוב ביותר ותדאגו להם בימיהם האחרים גם אם לעיתים המחיר גבוה יותר.

 

כמה עולה בית אבות סיעודי
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן