בית אבות לתשושים

נותנים יחס אישי בגיל השלישי בית אבות לתשושים

רבים מהקשישים ובני גיל הזהב זקוקים להשגחה וטיפול סיעודי צמוד. תהליכי הזקנה מלווים במקרים רבים בירידה דרסטית ביכולת התפקוד והעצמאות של יקירינו ולעתים אין די בדאגה והאהבה שלנו ויש צורך בטיפול מקצועי מתאים. בית אבות לתשושים מספק מענה כולל: רפואי, אנושי, טיפולי ומקצועי לצרכי המטופלים והדיירים וזאת במטרה להבטיח כי יקיריכם זוכים לקבל אפשרות לאיכות חיים ולטיפול אישי בעזרת צוות מקצועי ומסור.

סימפטומים לתשישות ואבחון מקצועי במסגרת השהות בבית אבות לתשושים

בית אבות לתשושים כולל דיור מוגן ומענה לקשישים סיעודיים ותשושי נפש. תשישות נפשית הינה מחלה כרונית המתבטאת בירידה ביכולות הקוגניטיביות המלווה במגבלות בהן: חוסר התמצאות במרחב, אובדן זיכרון, שיפוט לקוי ועוד וכן בסימפטומים מגוונים הכוללים: קשיי שינה, דיכאון, חוסר שקט, בלבול, פרנויה, קושי בביצוע פעולות יומיומיות ועוד. על מנת לספק לקשישים הגנה יחס וטיפול ראוי ומתאים וביטחון, בית אבות לתשושים כולל צוות רפואי וטיפולי צמוד וזמין בכל שעה המבצע אבחנה מדויקת של מצב המטופל וחומרת המחלה. תשישות נפש הינה מחלה בעלת דרגות קושי משתנות. אבחון מצבו של החולה כולל מילוי שאלונים, שיחות עם בני המשפחה, בדיקות רפואיות וביצוע מבחנים קוגניטיביים שונים.

משכנות זהב בית אבות לתשושים כולל מענה רפואי, השגחה צמודה ודאגה לכל צרכי הקשיש

לאחר אבחון של קשיש כתשוש נפש, יש צורך לספק לו מענה מקצועי כולל וטיפול מתאים. האתגרים הניצבים בטיפול בתשושי נפש הינם מורכבים ולעתים יוצרים עומסים נפשיים ואחרים כבדים על בני המשפחה. לשם כך קיימים בתי אבות לתשושים המיועדים להקל על החולים וקרוביהם. קשישים תשושים אינם מסוגלים להתנהל באופן עצמאי ולנהל שגרת חיים יומיומית תקינה ומשום כך הם זקוקים להשגחה צמודה סביב השעון. בית אבות לתשושים מספק סביבה תומכת, מוגנת ובטוחה ודואג לכל צרכי המטופלים בעזרת טיפולים רפואיים וסיעודיים, השגחה צמודה, שיטות טיפול בריפוי בעיסוק בעזרת בעלי חיים ומוזיקה ועוד. הדאגה והמסירות של הצוות המטפל מבטיחה לקשישים התשושים מילוי כל הצרכים הפיזיים והנפשיים במטרה לשפר את מצבם הבריאותי ואת מצבם רוחם באופן ניכר ולספק לכם איכות חיים טובה ככל הניתן.,

משכנות זהב בינו בית חולים סיעודי המספק מענה מלא ובהתאמה אישית לקשישים תשושי נפש

בית אבות לתשושים
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן