טיפול סיעודי לקשישים

טיפול סיעודי לקשישים הזקוקים  להשגחה וטיפול בצורה רציפה הוא הוצאה יקרה ומשמעותית עבור בני המשפחה. כאשר קשיש נמצא במצב סיעודי, מצב בו הוא זקוק לעזרה בביצוע פעולות יום יומיות, כגון: הליכה, אכילה ושמירה על היגיינה. ובפרט כאשר מדובר באחד מבני המשפחה, אדם מבוגר, אשר בצעירותו דאג לכם בילדותכם, לא ניתן לחסוך בנושא הטיפול. אין לבני המשפחה את האפשרות לוותר על הטיפול הסיעודי בשעות מסויימות. או להניח כי האדם הקשיש יסתדר בחלק מהזמן לבדו. על בני המשפחה מוטלת החובה המוסרית לדאוג לטיפול סיעודי באדם המבוגר.

טיפול סיעודים לקשישים עם יחס אישי

טיפול סיעודי לקשישים יכול להתבצע בבית המטופל על ידי מטפלת סיעודית או במסגרת בית חולים סיעודי, מרכז גריאטרי הדואג באופן קבוע לכל צרכיו של האדם הקשיש. בשני המקרים מדובר בטיפול צמוד.  לשירותי מטפלת סיעודית יתרונות רבים. ברוב המקרים המטפל או המטפלת הופכים להיות חלק מהמשפחה המורחבת ומסייעים, מלווים את האדם המבוגר לאירועים משפחתיים, יוצאים יחד איתו לטיול המשפחתי ועוד. אך במידה ומדובר בקשיש הזקוק להשגחה צמודה. שירותי סיעוד המוענקים על ידי מטפלת סיעודית. שהיא למעשה אדם אחד שגם הוא זקוק לשינה, אינם מספיקים. כמו כן בכל הנוגע לטיפול סיעודי למטפלת הביתית, אין את הידע הרפואי שמחזיק בית חולים סיעודי.

מה כולל טיפול סיעודי לקשישים

במסגרת הטיפול הסיעודי המוענק בבית חולים סיעודי  יסייעו ליקירכם בביצוע פעולות שונות

שמירה על היגיינה – הקפדה על הרגלי נקיון סדירים, רחצה וסיוע בהתפנות

סיוע באכילה ושתיה –  דאגה לצרכיו הפיזיים של הקשיש, סיוע באכילה ושתייה

נפש בריאה בגוף בריא –  טיפול סיעודי איכותי כולל גם דאגה לבריאותו הנפשית של הקשיש, שמירה על קשר עם בני המשפחה, דאגה לרווחתו, פעילויות העשרה ופעילויות ספורטיביות בהתאם ליכולות

טיפול סיעודי לקשישים
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן