בית אבות סיעודי – מחירים:

כאשר יש לנו קרוב משפחה – אבא, אמא, אח או אחות שהפכו להיות סיעודיים אחד הדברים שאנחנו מתחילים לחפש זה בית אבות סיעודי עבורם. חשוב לנו לבחור עבורם בית אבות שהוא נקי, מסודר, שבו יטפלו בהם טוב בתנאים גבוהים וידאגו להם כאשר אנחנו לא איתם ונהיה רגועים שהם בידיים טובות. כמו כן חשוב לנו למצוא בית אבות סיעודי במיקום טוב ובמחיר טוב.

כל מה שרציתם לדעת על בית אבות סיעודי מחירים ועלויות:

ישנם כמה קריטריונים שמשפיעים על המחיר של בית אבות סיעודי וחשוב שתדעו אותם לפני שאתם מתחילים לחפש.

הקריטריון הראשון- אם לבית האבות הסיעודי יש רישיון של משרד הבריאות. משרד הבריאות מספק רישיון לבתי אבות סיעודיים לתקופה מוגבלת של כמה חודשים עד תקופה של כמה שנים. בסיום כל תקופה מגיע צוות מטעם משרד הבריאות לבקרה ופיקוח במקום ורק לאחר בדיקת התקנות והנהלים ניתן לחדש את הרישיון. התנאים של קבלת רישיון של משרד הבריאות בבית אבות סיעודי הם- עמידה בדרישות בנהלים ובתנאים של משרד הבריאות, תנאי תברואה והיגיינה, מגורים ראויים, תחלופת עובדים, איכות חיים של המתגוררים במקום וטיפול תרופתי מותאם. כאשר אתם הולכים לבדוק בית אבות סיעודי לפני שתבררו על המחירים בדקו לכמה זמן ניתן להם הרישיון. ככל שהתקופה של הרישיון ארוכה יותר כך בית האבות הזה איכותי ומקצועי יותר.

הקריטריון השני- המיקום הגאוגרפי של בית האבות הסיעודי. כמו בכל מקום בארץ ישנם מקומות  יקרים יותר ומקומות יקרים פחות. למצוא בית אבות סיעודי זו זוג של השקעה נדל"נית כמו רכישת דירה ולכן ישנם מקומות בהם העלות תהיה גבוהה יותר ממקומות אחרים. חשוב שתבחרו בית אבות סיעודי שקרוב אליכם כדי שתוכלו לבקר את בני המשפחה שלכם כמה שיותר. ונכון, אם תחפשו 'בית אבות סיעודי מחירים 'ברשת אז תראו שככל שתתקרבו למרכז המחירים יעלו וככל שתצאו לאזורי הפריפריה המחירים ירדו אבל זכרו שלא תרצו לשלם הרבה פחות ולא לראות את ההורים שלכם כלל ולכן לפעמים יש להתפשר על המחיר בשביל הקירבה ואיכות החיים.

הקריטריון השלישי- איכות החיים. הפעילויות שמתקיימות בבית אבות סיעודי הן לא תוספת לחיים הרגילים אלא אמורים להיות חלק מהיום יום למי שמתגורר שם. חוגים, סדנאות, שיעורי ספורט, הרצאות וכל מה שמתאים מבחינת פעילות אישית ופעילות חברתית בכדי לספק לאותם קשישים חיי חברה מותאמים.

בית אבות סיעודי מחירים ועלויות נוספות אפשריות:

בנוסף לעלויות הקבועות שצוינו ושהן רלוונטיות בכל בית אבות סיעודי בארץ בבדיקה ובביקור שלכם בבית האבות הסיעודי חשוב שתבדקו אם ישנן עלויות נוספות ומה הן. לעיתים יש צורך ברכישה מרוכזת של טיטולים למבוגרים, מגבונים ומוצרי היגיינה נוספים, או שיש תשלומים על תרופות, פינוי לבית החולים במידת הצורך. אלו עלויות נוספות שיש לקחת בחשבון.

בית אבות סיעודי מחירים ועלויות
תוכן עניינים

לפרטים נוספים

לפרטים נוספים ולתיאום פגישת ייעוץ

שתפו את המאמר

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

שיפור הזיכרון בגיל המבוגר

זה לא סוד שבגיל השלישי הזיכרון נפגע לעיתים אפילו באופן משמעותי. אנשים מבוגרים מוצאים את עצמם מאבקים לזכור פרט שקטן כמו שם או כתובת ולפעמים

עצירות בגיל השלישי

עצירות בגיל השלישי

יש לא מעט יתרונות ודברים נעימים ונחמדים לחכות להם בגיל השלישי כמו פנסיה וזמן עם הנכדים וחופשה לה חסכתם ומנוחה בלי עבודה אבל יש גם

גלילה לראש העמוד

הצהרת נגישות

משכנות זהב רואה בנגישות לאנשים עם מוגבלות ערך מהותי וחובה עסקית, כחלק בלתי נפרד מתפיסת השירות והאחריות החברתית שלה.

במסגרת חובה זו החברה פועלת לממש את הזכות הבסיסית של כל לעובד\לקוח עם מוגבלות לקבל את מלוא השירותים המוצעים, באופן עצמאי ככל שניתן, תוך שמירה על כבוד האדם.

אנו משתדלים לשמר ולתחזק את האתר. במידה ומצאת דף באתר ו/או כל חלק ממנו אשר אינו מונגש ו/או נתקלת בקשיים בגלישה באתר, נשמח לעמוד לרשותכם.
במקרים אלו אנא צרו קשר עם רכז/ת הנגישות בחברה, גב' טל רפאל בטלפון שמספרו 050-5325168 בדוא"ל tal@zhv.co.il ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן